top of page

Regulamin Rezerwacji i Najmu Apartamentów:

WSTĘP

  1. Niniejszy regulamin określa warunki rezerwacji Apartamentów Wakacyjnych Modra Mutka w Redzie

  2. Właściciele apartamentów będą Państwu bardzo wdzięczni za przestrzeganie niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych gości.

  3. Poniższy regulamin stosuje następującą terminologię:

  4. Najemca - Klient

  5. Właściciel Apartamentu – Wynajmujący

Apartament – lokal mieszkalny w budynku przy ulicy Morskiej 6A w Redzie

REZERWACJA

  • Aktualna oferta apartamentów do wynajmu znajduje się na naszej stronie internetowej www.ApartamentyModraMutka.pl

  • Rezerwacja apartamentu oznacza jednocześnie akceptację regulaminu.

  • W celu dokonania rezerwacji należy skorzystać z formularza rezerwacyjnego dostępnego na stronie internetowej pod adresem www.ApartamentyModraMutka.pl lub skontaktować się telefonicznie w godzinach od 8.00 do 20.00 pod numerem +48 696 310 364. Dane, które należy podać to: termin pobytu, data przyjazdu i wyjazdu, wskazany apartament, dane kontaktowe, ilość osób w apartamencie, godzinę przybycia oraz czy potrzebują Państwo ewentualnych dostawek.

  • Potwierdzenie rezerwacji ze strony Klienta jest jednoznaczne ze złożeniem oferty zawarcia umowy wynajmu apartamentu.

  • Potwierdzenie rezerwacji z naszej strony oznacza przyjęcie oferty i skutkuje zawarciem umowy wynajmu apartamentu.

  • W ciągu 3 dni od dnia potwierdzenia wstępnej rezerwacji ( o ile nie zostało ustalone inaczej) Klient zobowiązany jest do wpłaty zadatku w wysokości 30% ogólnych kosztów pobytu.

  • Wpłaty należy dokonać na następujący rachunek bankowy:

71114020040000310276808033 (dla przelewów krajowych w PLN) 

MARZENA STASZELIS, REDA 84-240, GDAŃSKA 47  

  • Za datę wpłaty uznaje się datę uznania wskazanego rachunku bankowego.

  • W przypadku braku zapłaty zadatku w ustalonym przez strony terminie Wynajmujący ma prawo do odstąpienia od umowy.

  • Pozostałą do rozliczenia należność za pobyt Wynajmujący wpłaca przed przyjazdem przelewem na konto firmy Apartamenty Modra Mutka lub gotówką (w PLN lub równowartość w Euro) w dniu przyjazdu. Na poczet ceny zaliczeniu ulega zapłacony zadatek.

  • Minimalny okres wynajmu wynosi 2 doby 

CENY ZA WYNAJEM

  • Obowiązujące ceny wynajmu apartamentów podane są na naszej stronie internetowej www.ApartamentyModraMutka.pl

  • Obowiązujące ceny za opłaty dodatkowe (sprzątanie końcowe, pościel, ręczniki, dodatkowe łóżka lub łóżeczka, zwierząta) podane są tylko na naszej stronie internetowej www.ApartamentyModraMutka.pl

  • Cena wynajmu uwzględnia wszystkie podatki i opłaty dodatkowe tzn. opłaty za media , prąd, woda.

  • Cena podana przy danym apartamencie jest ceną za jego wynajem na dobę w danym okresie, bez względu na liczbę osób w nim przebywających, lecz nie większą niż jest to przewidziane dla danego apartamentu.

  • Opłata za sprzątanie końcowe apartamentu pobierana jest jednorazowo w przypadku pobytu poniżej 10 dni, w dniu przyjazdu.

 

PRZYJAZD I WYJAZD KLIENTÓW, ODBIÓR KLUCZY, PŁATNOŚĆ

  • Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16.00 i kończy o godz. 11.00 dnia następnego    

  • Zameldowanie odbywa się od godziny 15.00 do 20.00. Istnieje opcja późnego zameldowania w godzinach 20.00 – 1.00 objęta opłatą w wysokości 50 zł. W takim wypadku wymagany jest wcześniejszy kontakt w celu potwierdzenia takiej możliwości  

  • Opuszczenie apartamentu przez Klienta w ostatnim dniu pobytu powinno nastąpić do godziny 11:00. Przekazanie kluczy oraz odbiór apartamentu przez przedstawiciela firmy Apartamenty  Modra Mutka odbywa się zawsze w apartamencie po wcześniejszym zgłoszeniu przez Klienta i ustaleniu godziny odbioru.

  • Istnieje możliwość ustalenia indywidualnych godzin przyjazdu i wyjazdu.

  • W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę, Klient  zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznie Apartamenty Modra Mutka W razie braku kontaktu z Klientem, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji.

  • Procedura zameldowania wymaga okazania przez Klienta dowodu tożsamości ze zdjęciem . Wymagana jest wpłata kaucji zabezpieczającej w wysokości 500 zł. Kaucja ta jest zwracana podczas wymeldowania. Kaucja jest zabezpieczeniem w przypadku szkód lub zniszczeń.

  • Opłatę za pobyt pomniejszoną o wpłacony zadatek uiszcza się z góry przelewem w całości przed przyjazdem lub gotówką w dniu przyjazdu .

  • Wynajmujący udostępnia apartament po uiszczeniu 100% wartości rezerwacji oraz po dokonaniu wpłaty kaucji i okazaniu dokumentu tożsamości .

  • W garażu na poziomie 1, w którym znajdują się apartamenty istnieje możliwość bezpłatnego zaparkowania pojazdu. Parking jest niestrzeżony, Wynajmujący  nie ponosi odpowiedzialności za pozostawiony pojazd ani znajdujące się w nim mienie. 

OBOWIĄZKI KLIENTA

  • Klient zobowiązuje się używać przedmiotu najmu wyłącznie w celach mieszkaniowych i nie może oddawać apartamentu w podnajem ani bezpłatne używanie osobom trzecim.  

  • W apartamencie nie może przebywać większa liczba osób, niż zgłoszona w procesie rezerwacji.

  • Klient zobowiązany jest do poszanowania zasad dobrego sąsiedztwa. W przypadku, gdy Klient w sposób znaczący narusza spokój lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy bez zachowania terminów wypowiedzenia i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu Klientowi pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.

  • Klient zobowiązany jest do zachowania apartamentu w stanie zastanym w momencie rozpoczęcia pobytu. 

  • W apartamentach obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do godziny 7.00.

  • Klient ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy lub winy osób przebywających w wynajmowanym przez Klienta apartamencie w okresie trwania umowy najmu apartamentu.

  • W przypadku wystąpienia szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu, Klient powinien zawiadomić Apartamenty Modra Mutka

  • Klient odpowiedzialny jest za klucze do apartamentu i pilota do garażu, a w razie zagubienia – zobowiązany jest do pokrycia kosztów zakupu i montażu nowego zamka lub wkładki antywłamaniowej lub pilota do garażu.

  •  Klient ma obowiązek zwrócić szczególną uwagę na należytą obsługę zaworów wody i urządzeń elektrycznych. Z uwagi na ochronę przeciwpożarową Klient  nie może używać jakichkolwiek urządzeń zasilanych energią elektryczną, niestanowiących wyposażenia lokalu poza: komputerami, maszynkami do golenia, suszarkami do włosów i ładowarkami do telefonów komórkowych.

  • W apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia. Palić można wyłącznie na balkonie. W przypadku złamania zakazu palenia Klient jest zobowiązany do zapłaty kary w wysokości 500 zł.

  • Za dodatkową opłatą akceptujemy maksymalnie 1 zwierze domowe.

  • Wynajmujący ma prawo odmówić przyjęcia KlientA, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządził szkody na mieniu Wynajmującego lub zakłócił zasady dobrosąsiedzkiego współżycia.

  • Bez uprzedniej pisemnej zgody Wynajmującego, zdjęcia i filmy wykonane w apartamencie, na których widoczne jest wyposażenie apartamentu, nie mogą być udostępniane publicznie. Zakaz ten dotyczy w szczególności umieszczania zdjęć lub filmów na portalach internetowych i społecznościowych.

  • Organizowanie wszelkiego rodzaju imprez w apartamencie jest niedozwolone. W przypadku złamania zakazu organizacji imprez Najemca jest zobowiązany do zapłaty kary w wysokości 1000 zł.

REZYGNACJA , BRAK PRZYJAZDU KLIENTA , ZMIANA WARUNKÓW UMOWY

  • Informacje o zmianie lub rezygnacji z rezerwacji należy skierować do nas w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty e-mail, lub za pośrednictwem poczty.

  • W przypadku rezygnacji przez Klienta z rezerwacji, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi, z wyłączeniem przypadku, gdy firma przyjmie inną rezerwację na ten sam apartament w tym samym okresie i na tych samych warunkach finansowych. Wówczas zadatek zostanie zwrócony w terminie 7 dni po realizacji nowej rezerwacji.

  • Brak przyjazdu Klienta lub kontaktu z jego strony w umówionym dniu przyjazdu skutkuje zwolnieniem apartamentu do ponownej rezerwacji następnego dnia.

  • Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od umowy bądź zaoferowania innego apartamentu w przypadku, gdy z przyczyn obiektywnych (siła wyższa) korzystanie z zarezerwowanego apartamentu nie jest możliwe. Jeśli zamienny apartament nie odpowiada oczekiwaniom klienta, ma on prawo do odstąpienia od umowy wynajmu, a wpłacony zadatek zostanie zwrócony w całości.

  • Wynajmujący nie jest zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany przez Najemcę okres pobytu

  • Wynajmujący zobowiązany jest do zapłaty pełnej kwoty za pobyt, pomimo późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu z apartamentu z przyczyn niezależnych od wynajmującego.

  • W razie sporów mogących wyniknąć z realizacji umowy strony będą dążyć do ich polubownego rozstrzygnięcia, a w przypadku braku osiągnięcia porozumienia strony poddadzą spór pod rozstrzygniecie Sądu Powszechnego.

  • Dane osobowe Klienta zostaną należycie zabezpieczone i za jego zgodą wykorzystane przez naszą firmę, wyłącznie dla potrzeb świadczenia usług w myśl przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

  • Reklamacje z tytułu wynajmu apartamentów należy kierować w formie pisemnej na adres siedziby firmy Apartamenty Modra Mutka, Apartamenty Modra Mutka ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji w formie pisemnej w terminie 30 dni od dnia złożenia reklamacji.

  • W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają właściwe przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Usługach turystycznych.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Ewentualne przedmioty użytku osobistego pozostawione w apartamentach przez Naszych Klientów zostaną odesłane na wskazany przez nich adres na ich koszt.

  • Integralną część regulaminu stanowi opis wyposażenia apartamentów.

bottom of page